2010. május 31., hétfő

Varróskuckó készül

Az előző bejegyzésemben írtam arról, hogy ki kellett ürítenem egy lim-lommal telepakolt szegletet.
Így nézett ki a ház még a múlt hét végén.


Ez a főutca felőli rész, ahol hajdanán a ház bejárata volt, lépcsővel, belül dupla faajtóval. Aztán az előző tulajdonos zárt előszobává alakította, ezzel a ma már igen kopott ajtóval és nyitható üvegfallal. Végülis már ő sem használta semmire, üresen állt, amikor én megvettem, ők is már a hátsó terasznál lévő bejáratot használták. Aztán, amikor én ideköltöztem, 2003 októberében, nekem is a hátsó bejáratot volt célszerűbb használni, így telepakoltam ezt a kis helyiséget mindenfélével, ami jó, ha az ember keze ügyében marad, de mégis el van rejtve a látogatók, vendégek elől. Aztán két éve, amikor a régi "tüzépes" ablakokat ezekre a gyönyörűségekre cserélték, egyre többet nézegettem ezt a kis zárt előteret is, hogy milyen jó kis varróskuckó lenne nekem ebből. Tavaly elkészültek az ablakok ide is, ma pedig megérkezett a kőműves, és elkezdte a munkát.
A ma délutáni állapot itt látható.

3 megjegyzés:

  1. jó nagy munka lesz, de biztosan megéri! Én jelenleg a fiam szobájában szoktam varrni, ami azt jelenti, hogy minden el van rejtve a szekrényben (varrógép is), ha varrni szeretnék, mindent előpakolni, varrás után takarítás, eldugni mindent :-(

    VálaszTörlés
  2. Szia Enikő!
    Szép lesz nagyon!A sok munka majd kárpótol mindenért!Jó kis kuckód lesz az alkotáshoz!

    VálaszTörlés
  3. Dia!
    Az macerás lehet, nekem el is menne a kedvem tőle, pontosabban kétszer is meggondolnám, hogy előpakoljak. Bár lehet, az anygobb rendre szoktatna. Mostanában eluralkodott a jótét rendetlenség a varrógépem, a számítógépem körül és a cserépkályha padkáján. Mindenhol anyagdarabok, cérnaszálak, eszközök, aztán, amikor már nagyon idegesít, akkor nagy rendet csinálok, egy ideig tart, aztán lassan újra elfoglalják a helyüket a lakás különböző pontjain a gyöngyös, nemezelős és varróskellékek :-))

    Nelli!
    Remélem, hogy szép lesz, majd mutatom, hogy milyen, de még addig sok mindent egyeztetni kell. Még nem tudtam ablakpárkányt szerezni a két új ablak alá, mert persze azt szeretném, ha hasonló lenne, mint a régiek, de azokat ugye 30 éve csinálták, és már senkinek sincs meg a sablonja. De még nem adtam fel. Szóval, majd időről-időre helyzetjelentést adok.

    VálaszTörlés