2010. május 19., szerda

Könyvek

A múltkor az interneten láttam egy új gyöngyöskönyvet. Sajnos, csak egy-két részletet mutattak belőle, és elég jelentős kedvezményt adtak volna, ha valaki interneten rendel belőle. De már annyi ilyesfajta könyvem van, hogy úgy voltam vele, akármennyi kedvezményt is adnak, csak akkor veszem meg, ha valami újat tanulhatok belőle. Ma délután volt pici időm, így átszaladtam az Alexandrába, hátha ott lehet kapni, és végiglapoznám, kell-e ez nekem, vagy sem. Azzal nem számoltam, ha én egy könyvesboltba beszabadulok, akkor általában megszűnik az idő, és csak lapozgatok, forgatom a könyveket, olvasgatok, aztán még egyet meglátok, egy újabb érdekeset, és ez ma sem volt másképp. Persze az a gyöngyös könyv nem volt... és itt kellett volna elköszönnöm a boltból, és gyorsan kijönni... Sajnos, maradtam. Vagyis nem sajnos, mert két, számomra nagyon érdekes könyvre leltem, félárra akciózva.


Mindkettőben számos minta, aprólékos leírással, sok-sok képpel illusztrálva. A darázsolás ábécéjében számtalan öltésmintát mutatnak, amit persze nem csak a darázsoláshoz lehet felhasználni, hanem a foltvarráshoz díszítőelemként is. Aztán a szalaghímzés sem dobogtatta meg eddig különösebben a szívemet, azonban ebben olyan jó leírások vannak, és olyan gyönyörűségek, hogy azt hiszem, ezt ki kell próbálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése