2010. január 9., szombat

Újabb neszesszer készült

Ma, miután a szokásos hétvégi házimunkákkal végeztem, főzés, mosás kész, a lakás rendben, hogy ne legyen akkora rend, ismét előpakoltam az anyagokat. Karácsony előtt kissé már eluralkodott a lakásban a jótét rendetlenség, ágyon, íróasztal szélén, széktámlán, ebédlőszéken, cserépkályaha padkán, varrógép mellett kisebb nagyobb anyagkupacok, csíkok, gyöszök, szöszök, cérnák, ollók, jelölőfilc, és nem is sorolom tovább... Csak hogy mindig minden kéznél legyen... Aztán karácsony előtt úgy egy héttel összepakoltam. Annyira legalábbis, hogy két-három kupacba (de igazán csinos, rendes kupacba) összehajtogattam az anyagokat, így várták, hogy majd most az ünnepek után ismét az övék leszek és ők az enyémek.
És most, hogy a korábban említett könyv nagyjából kész, már két napja nézegetem az anyagokat, szinte szólongattak, hogy mi lesz már?!
És ráadásul tegnap betekert a fene (ordasi mondás) egy turkába, ahol nagyon szép lakástextilek voltak. Mindig nagyon fogadkozok, hogy addig nem veszek már újabb "rongyokat", amíg legalább egy részét el nem használom az itthon lévő kb. 26 zsák (lehet, hogy több is) anyagnak, de csak nem bírtam ki.
És erre leltem:


Két darab, nagyon jó minőségű angol anyagból varrt bélelt(!) függöny. Rengeteg anyag, kétszer! A belseje is felhasználható béleléshez, hátlapozáshoz, szatyrot varrni belőle, stb. Szóval, amit láttok a képen, azt zsákmányoltam ma. És már bele is mártottam az ollót! Találtam hozzá különböző színű kordokat, először egy neszesszert varrtam, összekombinálva egy szürkészöld bársonnyal.
Ilyen lett:

Hamarosan megy a meskára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése