2010. július 20., kedd

Holnap viszik...

... a Gyógyszeres értekezések című könyvet, amivel ma lettem kész.
Így néz ki egy kisszériára szakosodott digitális nyomdában csomagolásra váró 200 db könyv.

Közben megterveztem egy 12 oldalas színes kiadványt, ami ugyan nem itt készül, mert huszonezer darab kell a megrendelőnek, így hát csak a számítógépes munkákat végeztem, a pdf írásig, és kerestem neki egy megfelelő kapacitással bíró ofszetnyomdát, és elengedtem a kezét egy időre azzal, hogy feltöltöttem a nyomda ftp szerverére. Még pénteken újra kézenfogom egy kicsit, amikor átveszem a nyomdától és átadom a megrendelőnek.
Ma lettem kész egy közel 100 oldalas színes könyvecske számítógépes munkáival, már ez is a nyomda ftp szerverén van, mert ebből is hétezer darab készül, ami 35-ször annyi, mint a fenti képen látható mennyiség.
A mi digitális kis nyomdánk kb. fél év alatt birkózna meg ezzel a mennyiséggel. Nem is erre lett kitalálva, hanem a kisszériás, egyedi termékekre. Készítettem már egy néni 80. születésnapjára 2 példányban 50 oldalas családtörténetet, a múltkor említett 50. születésnapra egy példányban egyedi újságot, imádságoskönyvet, régi Pannónia motorkerékpárhoz néhány példányban használati utasítást, egyedi kártyanaptárokat 30-50 példányban, keménytáblás albumot Köhler Péter festő barátomnak, népi együttesnek módszertani kiadványt, a sükösdi népdalkör történetét 45 oldal kottával (ez egy kicsit húzós volt!), és még felsorolni is soká tartana, annyi 30-50-100 példányos könyvet, néhányszáz darabszámú újságot.
Hát ezért nem varrtam mostanában, de remélem, most ezek a munkák elkészültek, lesz egy kis szusszanásnyi időm, és újra odaülhetek a varrógéphez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése