2015. július 21., kedd

A Nap még a Rák jegyében jár...

...de már nem sokáig, a hét második felétől már átlép az Oroszlánba. Ma én is átléptem egy másik évbe, és nagyon szép nap volt a mai.
Már éjszaka, ahogy elkezdődött ez a nap, kaptam az első sms-köszöntést. Aztán reggeltől telefonok, sms-ek, emailek, személyes köszöntések, ölelések, virágok, kedves szavak... A közösségi oldalon pedig eddig közel háromszáz(!) üdvözletet kaptam közeli és távolabbi ismerősöktől, barátoktól, szeretteimtől - és még mindig jönnek... Nagyon jólesett!!!
És az egész napnak olyan jó hangulata volt! Mindenki keresett, felhívott, meglátogatott, akit szeretek és aki közel áll hozzám. És tudom, hogy aki nem, abban is megvolt a szándék, csak nem jutott el a megvalósításig. Velem is előfordult már, nem számít, tudom, hogy ők is szeretnek és velem vannak...
Kaptam szép virágokat, finom édességeket, azokból is a kedvenceimet: Mozart-szivet, Raffaellot, Ducd'O likőrös pralinét (hmmm....), gyönyörűséges virágokat, egy buborékfújót, mellyel, mint egy gyerek, még este is fújtam a szivárványos szappanbuborékokat... aztán egy isteni finom igazi nyári málnatortát, és egy kiló sót...
Na ez utóbbi némi magyarázatra szorul, a barátném azt mondta, mostanában kicsit sokat teszek az ételekbe :), ki tudja miért, úgyhogy hozott pótlást... s ezen jót nevettünk.
Nagyon szép nap volt, jó volt ma születésnaposnak lenni, köszönöm mindenkinek, aki köszöntött, aki gondolt rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése