2010. augusztus 8., vasárnap

Gyöngybogyó

Megszületett az első bogyóm. Úgy vagyok vele, mint abban a bizonyos magyar filmben a magyar naranccsal: kicsi is, savanyú is, de a miénk!

Ez az első bogyós kísérletem, heringfűzéssel készült, most már, hogy készen látom, már tudom, mit kell legközelebb javítani rajta. (Minta az általam nagyra becsült Vyolina oldaláról.) Először is: nem tettem bele semmit, ezért aztán összelapult, legközelebb egy fagolyót, vagy egy papírmasé golyót fogok "begyöngyözni". (Utólag a végén tömtem bele egy kis vattát, hogy megmutassa a formáját. Talán egy sorral lehetne rövidebb is, akkor kicsit gömbölyűbb lenne, de lehet, ha a már említett golyóbis belekerül, akkor ezzel a mérettel is rendesen gönbölyödni fog. Egyéb bajom nincs vele, tetszik, örülök, hogy sikerült. Még nem tudom, hova fogom felhasználni, de biztos megtalálja a helyét. Addig pedig nézegetem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése