2012. december 1., szombat

Schäffer Erzsébet Kalocsán

Nagy élmény olvasni írásait, még könyvét akkor nem is olvastam, amikor már a Nők Lapjában találkoztam írásaival. Aztán megjelentek a könyvek, és a benne lévő írásokon keresztül még inkább éreztem, hogy ő egy egészen kivételes és tehetséges ember, aki megláttatja velünk a hétköznapi csodákat.
2007-ben Solton találkoztam vele először személyesen, aztán idén nyáron eljött Kalocsára a könyvhétre, és most újra találkozhattunk vele csütörtökön a könyvtárban, ahol új könyvéről, a Káprázat az élet-ről beszélt, a benne lévő történetek születéséről, emberekről, helyzetekről és persze magáról - olyan "schäffererzsisen".


Elhallgattam volna még több napig.
Nyáron egy kis lélekmadaras kulcstartót készítettem neki - most is nála volt, és ennek nagyon örültem - most pedig egy virágos, tűnemezelt medált egy kis bőrszíjon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése