2012. április 5., csütörtök

Aki meg akar tanulni lőni...

... vagy van a családjában valaki, aki a sportlövészettel foglalkozik, az vegye meg és olvassa el ezt a könyvet.
No nem azért, mert én szerkesztettem, és a számítógépes és nyomdai munkákat is én végeztem, hanem, mert ebben a témában egy hiánypótló kiadvány. Nem éppen most készültem el vele, de az állandó időhiányom miatt csak most tudom megmutatni. Közben elkészültem egy másik könyvvel is, amelynek a múlt héten volt a bemutatója, erről majd egy másik bejegyzésben írok.
Miklós Gyuri bácsi a szerző, aki a lövész szakedző, 77 éves és több mint 50 év szakmai tapasztalattal a háta mögött. Számtalan bajnok indult el szárnyai alól, volt közöttük Európa-, világ, sőt olimpiai csapat kerettag is. Ezt a sok begyűjtött információt, tapasztalatot osztja meg az olvasókkal ebben a könyvben. Gyuri bácsi Ausztriában is edzősködött, így most elkezdte lefordítani a könyvet német nyelvre is, és ahogy ismerem az aktivitását, lelkesedését, lehet, egy év múlva már egy hasonló könyvet mutatok nektek, de már német nyelven.
(Ha valakit érdekelne a könyv, akár saját részre, akár ajándéknak, még néhány darab kapható belőle, írjon nekem emailt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése