2011. szeptember 16., péntek

Paprika Napok

Megkezdődtek ma délután a Paprika Napok Kalocsán. Nagy bizonytalanság után mégis lett hely, szerény árukészletemmel ki is pakoltam. Bár úgy terveztem, hogy csak szombaton vásározok (mert eddig is így volt), de azt mondták, most már pénteken délután kezdődik, és ha a többiek is kinyitnak, hogy néz ki, hogy a soron egy sátor leengedett ponyvával áll. Meggyőztek, mentem. De már itthon elterveztem, hogy ma dolgozni fogok, mert van egy régi restanciám. Még egy korábbi vásáron egy régi ismerősömnek nagyon megtetszett az egyik tűnemezelt mobiltartó. Azaz nem a tartó, csak a mintája. Mondta, hogy szedjem szét, és csináljak belőle faliképet a pici gyerekének a szobájába. Szétszedés helyett inkább ígértem egy nagyon hasonló újat. És legvégső határidőként a Paprika Napokat jelöltem meg, hogy ott majd találkozunk. Persze, hogy nem készült el mára. Így vittem a kellékeket és egész délután dolgoztam (meg beszélgettem, meg a tűnemezelést népszerűsítettem, stb.)
És már itthon csak a keretbe kellett most este beletennem. Íme:

A keret kezeletlen fa, ezért kicsit áttöröltem méhviasszal. Szerintem egész jó lett.
De holnap mit fogok csinálni egész nap?...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a kép, jó volt élőben újra látni a remekműveidet!!! Remélem sikeres volt a vásár! :-)

    sok puszi

    Dia

    VálaszTörlés