2011. szeptember 3., szombat

Edényfogók

Készítettem néhány edényfogót, van egy halom kiszabva is, meg félkészen, ugyanis közelegnek a kalocsai Paprika Napok, amin évek óta ottvagyunk. nem tudom, mi lesz az idén, mert új helyszínen lesz és új szervezésben, aki eddig hívott meg minket, már nem szervezi, akihez irányítottak, az csak a nem kalocsai kézműveseket szervezi, aki kalocsait megjelölt, az nem is tud róla, szóval elég képlékeny a dolog. Nem tudom, hogy most akkor igyekezzek megvarrni a sok félkész dolgot, vagy nyugodtan foglalkozzak az itthoni teendőkkel.
Remélem, hamarosan eldől. Egy biztos: ha helypénzes lesz, és annyi, amennyit mondanak, akkor maradtam itthon, mert annyit nem lehet kihozni a napból.
De azért varrogatok, hátha mégis...

Az édes tyúkocska mintáját egy norvég lapon, a Mitt lappeliv - en találtam számos másik táraságában, és teljesen beleszerettem.

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon aranyosak, neten keresztül is lehet venni belőle? A Meska boltodban nem találtam...

    VálaszTörlés
  2. Még nem volt időm feltenni. De persze, lehet így is, írj levelet. Most készülnek a kékek is.
    Üdv.
    Enikő

    VálaszTörlés