2011. február 20., vasárnap

Napraforgószüret

Biztos, voltatok már úgy, hogy egyszerűen nincs idő a munkahelyi munkán és az otthoni kötelezőn kívül másra. Aztán, amikor lenne egy kicsi, egyszerűen nem tudok hozzáfogni semmihez. Most ezt az időszakot élem. Egy csomó ötlet születik  bennem, de egyelőre megmarad a gondolat szintjén. A régi dolgokhoz nincs kedvem, az újakhoz erőm... De most hétvégén azért összeszedtem magam, és az október közepe óta a fiók mélyén lapuló kiszabott vagy félkész dolgok közül a napraforgósokat befejeztem. Négy szatyor és egy kis zsepitartó.
Ezeket még a keceli év végi vásárra szerettem volna vinni. Ujjgyakorlatnak jó volt. Hogy egyáltalán újra odaültem a varrógépemhez. Nem is volt olyan nehéz. És még van néhány holmi a fiók mélyén, amit be kellene fejezni. Hogy adjanak helyet az újaknak. A fejemben is...

3 megjegyzés:

  1. Ne is mond! Karácsony óta nem csináltam semmi kreatívat. Örülök, hogy élek. Totál kész vagyok ettől a téltől!Állandóan aludnék!

    VálaszTörlés
  2. Enikő, ezek még mindig nagyon szuperek! Ügyes vagy!
    Remélem anyukád is jól van! puszi

    VálaszTörlés