2012. június 14., csütörtök

Címke - kézműveseknek - házilag

Szilvi barátnőm még az Orbán napokon mutatta, hogy rendelt árukísérő címkét, és bizony az nagyon szép volt, nagyon jól mutatott a portékán, olyan igazi áru lett belőle. Aztán azt is mondta, nem is tudja, miért rendelt, hiszen ezt a barátnője (azaz én) is meg tudná csinálni.
Nézegettem, nézegettem, az ovális címkének külön stancszerszámot kellene csinálni, ha nem akarja az ember egyesével kivagdosni a papírból, aztán úgy döntöttem, egyszerűbb, ha négyszögletűt csinálok, így ma el is készültek a próbadarabok. Vettem tulipán alakú formakiszúrót, pamutmadzagot és beláttam, tényleg igaza volt az én barátnőmnek: tényleg meg tudtam csinálni :-))
Egyelőre két színben készült, az egyik rózsaszín-szürke-olíva, kicsit romantilusabb
a másik szürke-piros-zöld, olyan magyarosabb...
Ha valaki szeretne belőle olvasóim közül, akkor írjon levelet és megbeszéljük...

1 megjegyzés:

  1. so erkennt der Besucher deine Arbeit, super gemacht, liebe Grüsse von Piri

    VálaszTörlés